loading...
پسر تنها
من .................. من پسر تنها
سلام عزیزانم
این وبلاگ تنها وبلاگ رسمی منه
همش حرفای خودمه
آره بازم وبلاگ دارم
ولی همینجا مال خودمه
دنیای خودم
هرچی بخوام مینویسم
بعضی هاش رو با گریه نوشتم بخدا
من احسان اسدیم
16 ساله
متولد تهران
ساکن اردبیل . خیابان والی و....
تنهاترین شخص دنیا
پر غم ترین پسر دنیا
...

من .....

وب طنز دارم
روزی حداقل 300 نفرو نخندونم
سرگرم میکنم
با خیلیا حرف میزنم
زیاد میخندم
من فقط تو تنهایی گریه میکنمیکی از اخلاق چرت من اینکه من هرچی دردم بیشتر باشه کمتر حرف میزنم تا کسی غممو نبینن همه شو تو خودم جمع میکنم و تو خودم میخورم به خدا همین مطلبو دارم با گریه مینویسم
واقعیت من؟؟؟
واقعیت من اینه؟؟؟
میخندم تا غممو نبینی
میفهمم تا دلم باهات حرف نزنه
هرکی میتونه
هرکی هر جوری میخواد
هرکی دوست داره
میکوبه
دلمو داغون میکنه
میدونی زخم روی دل چیه؟؟؟
میدونی زخم روی زخم قبلی چیه؟؟؟
عزیزم...
ادامه بده
من فقط میخندم...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 18
  • بازدید کلی : 141
  • کدهای اختصاصی

    ツCode style picturesツ
    http://bo3e.com/wp-content/uploads/style-ax-cod.gif